З досвіду роботи

 

 УПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ З МЕТОЮ РЕАЛІЗАЦІЇ НАСКРІЗНИХ ЛІНІЙ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ


Реалізація наскрізної лінії програми «Підприємливість і фінансова грамотність» на прикладі задач практичної спрямованості
 у курсі математики 5-6 класів та алгебри 7- 9 класів
Реалізація наскрізної лінії програми « Здоров’я і безпека » на прикладі задач практичної спрямованості у
 курсі математики 5-6 класів та алгебри 8- 9 класів
Реалізація наскрізної лінії програми «Екологічна безпека й сталий розвиток» на прикладі задач практичної спрямованості у 
курсі математики 5-6 класів та алгебри 7- 9 класів
Реалізація наскрізної лінії програми «Громадянська відповідальність» на прикладі задач практичної спрямованості у
 курсі математики 5-6 класів та алгебри 8- 9 класів
Використання елементів Stem-освіти 
під час проведення уроку-практикуму
Проєкти з елементами STEАM-освіти.
Практичні поради.

Комментариев нет:

Отправить комментарий